Gotiska Klubben

Vi ses

Vem är svensk?

Written by gotiskaklubben

5 juni, 2012 at 10:23

Publicerat i Gotiska Klubben

8 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Om Ismail: Ja, driv ut honom i öknen bara…

    Moneymaker

    5 juni, 2012 at 15:48

    • Försvaret har höjt beredskapsnivån inför morgondagen. Är det dig dom tänker på?

      Asgeir

      5 juni, 2012 at 17:03

  2. jag tror vi kommer få besked som heter duga om saken under morgondagens nationaldag.

    nåt jävla hyss har PK-dårarna säkerligen planerat.

    bliv därför inte förvånade imorgon, vad som än kommer passera.

    annars tycker jag nog åkesson har formulerat sitt svar bra.

    vem är poet? – kanske kan goten svara på den istället?

    (halvdumma svar likt ”hen” undanbedes vänligt men bestämt)

    zeno

    5 juni, 2012 at 16:08

    • Har ofta upplevt ”poetiska tillstånd”, om det gör mig till poet vet jante, Upplever Omar, Birro och Greider som poeter. Nästan all poesi utgår från varmt hjärta eller svala tankar, och ibland i bästa fall av båda två.

      gotiskaklubben

      5 juni, 2012 at 16:14

  3. Själv varken kan eller vill jag inte vara 100% svensk utan i stället 50% en gammal dödsfiende, nämligen dansk. Är jag i Sverige följer jag de svenska sederna och respekterar landet och dess territorium utan förbehåll. Är jag i Danmark likadant. Om Soran alltså känner likadant, gäller hans ja som ett ja!

    Asgeir

    5 juni, 2012 at 17:02


Kommentarer inaktiverade.

