Gotiska Klubben

Kommentarer avstängda tills vidare

Ni som missade Carolas bröst igår, här är dom!

carolas bröst

Written by gotiskaklubben

22 januari, 2013 at 12:45

Publicerat i Gotiska Klubben

8 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sexig röv > sexiga pattar tycker jag. Fast jäkligt fina för att vara naturliga.

    Mikael Fjord

    9 oktober, 2013 at 23:03

  2. Appropå bröst och ljuver, läser på ”passagen debatt” följande”
    16.dec.2004, kl.14:34
    Mc Donalds hamburgare innehåller hästkött?”
    Notera dateringen – 2004! Hur länge har detta pågått?

    Förortskärring

    13 februari, 2013 at 10:48

  3. Flera andra artister har dessutom börjat visa bilder där man kan se deras underliv, det är trendigt det också. Jag bara väntar på att se Carola eller någon annan artist visande tampongsnöret. (Det var för övrigt Halle Berry som i desperation över sitt tidiga åldrande inledde denna trend)

    Asgeir

    24 januari, 2013 at 11:01

  4. Eve’ thing yo hustlin!

    Förortskärring

    23 januari, 2013 at 16:05

    • Judiska gangsters vill döda Afro-amerikan:
      ”Rapparen Rick Ross (i videon ovan, min anm.) kraschade i måndags med sin Rolls Royce efter att ha blivit beskjuten i Fort Lauderdale, Florida.

      Händelsen uppmärksammade de hot som riktats mot Rick Ross de senaste månaderna i form av gängvideos som publicerats på internet.
      I en video säger en medlem som sägs tillhöra gänget Gangster Disciple att Ross ska betala dem en avgift för att han använder sig av Davidsstjärnan i sin musik och marknadsföring, som de anser vara en gängsymbol”.
      (TT)

      Förortskärring

      29 januari, 2013 at 10:31

  5. Dagens Meduza: Porrfavor compagneros – va? var en trevlig post jag kommer ihåg från i höstas. Där dök ju Carolas tuttar upp i körpålägget till låten. Jag undrar om Eddie och Carola någonsin träffades privat, de hade ju samma skivbolagsdirektör ett tag. Eller som Eddie sjöng ”Nöff Nöff Herr Karlsson är ett svin” Jag tror att Bert saknar Eddie ganska mycket.

    Håkan

    23 januari, 2013 at 07:24

  6. Den mogna kvinnans yppighet…jag njuter av anblicken.

    Hans

    22 januari, 2013 at 17:35

  7. Låt henne visa lite hon är ju hur fin som helst

    Tomas

    22 januari, 2013 at 17:09


Kommentarer inaktiverade.

