Gotiska Klubben

Elvis första singel till salu på Tradera

Den 8:e april 2012 är det över. Gissar priset kommer bli högt. Kanske 50.000 – 100.000. Kanske mer. Kanske mindre. Jag känner inte marknadens värde i detta fall. Bara gissar. Blir årets mest spännande auktion i vilket fall. Man tröttnar aldrig på Elvis. Ingen i vår tid sjunger härligare, skönare, djupare, vildare, sexigare, religiösare, varmare och mer soft maskulint än Elvis. Pavarotti? Ska vara han i så fall. Men nej, inte ens Pavarotti.

Written by gotiskaklubben

2 april, 2012 den 18:47

Publicerat i Gotiska Klubben

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Varför blir inte du och Lennart S. Kulturredaktörer på FT ?

    Benge R.

    2 april, 2012 at 21:21

    • Att skapa en nyhetsorienterad tidning är svårt. FT måste gå sina egna vägar och känna sig för vilken ”kultur” som är deras och vilka kulturartiklar de vill ha. Jag tycker att de skulle, om deras ekonomi tillåter, satsa mer på personliga intervjuer som de kan lägga upp på Youtube.

      Själv kommer jag nog försöka att vända mitt fokus inåt den närmsta tiden. Är dock inte främmande för att skriva enskilda artiklar.

      gotiskaklubben

      3 april, 2012 at 07:13

    • Tack för vänligheten. Jag har funderat på att sända FT några kulturartiklar så det blir nog av om Gud vill.

      mirotanien

      3 april, 2012 at 16:29

  2. zeno

    3 april, 2012 at 04:02


Kommentarer inaktiverade.