Gotiska Klubben

LO-bomben Jenny Bengtsson vet inte att hon är sexig?

with 21 comments


Jag skulle kunna skriva detta med ett stort glatt leende. Fast nu vet jag inte längre. Antingen är Jenny Bengtsson helt omedveten om att hon både är sexig och sänder sexiga signaler, eller också är hon en manipulativ slyna, eller också är hon bara enfaldig och ouppfostrad. Fan vet. Akta er för snygga twittor på twitter, grabbar!

Dagens saga började med att jag kallade Jenny Bengtsson ”sötnos” på twitter – efter att hon boxat in mig med tillmälet ”ni SD-are” – visst, en både vänlig, raljant, flirtig och eller lite syrlig kommentar från min sida.

Och sedan var dramat igång och jag bjöd in Staffan Dopping för att medla. Till slut tog jag även in klassperspektivet ( lockout) för att försvara mig mot denna rabiata goding. Efteråt när jag ser tillbaka på det inträffade frågar jag mig gång på gång: Hur hade Kalle agerat i denna situation?

Nedan twitter funkar inte online på bloggen, klicka på nedan länkar, eller se dem bland kommentarerna

https://twitter.com/#!/gotiskaklubben/status/195023471410020352

https://twitter.com/#!/gotiskaklubben/status/195180478423244801/photo/1

https://twitter.com/#!/klasskamp/status/195025404132724736

https://twitter.com/#!/klasskamp/status/195030237195669505

Written by gotiskaklubben

25 april, 2012 den 18:23

Publicerat i Gotiska Klubben

21 svar

Prenumerera på kommentarer via RSS.

  1. Bätte reklam än så här kunde denna LO aktivist eller vad fan hon är, knappast få. Som sagt köp en porrtidning med lite läkiga grejer istället.

    Markus Andersson

    29 april, 2012 at 10:24


Regler: Håll god ton. Förtal, hotelser, publicering av personuppgifter, vulgära inlägg och irrelevanta utläggningar om folkgrupper som inte uppenbart har med artikeln att göra plockas bort och kan leda till blockering. Inlägg får gärna vara kontroversiella men håll dig till ämnet och följ svensk lag.

