Gotiska Klubben

Finns Anna Ekström i verkligheten?

”De rykten du spridit har aktiverat extremister som skriver på Flashback. I ett snabbt växande antal diskussionstrådar hänvisar nazister och andra antisemiter till dig som en auktoritet. De målar upp mig som ledaren eller symbolen för en påstådd judisk sammansvärjning mot vårt land. De arbetar mycket energiskt och har redan hunnit samla det mesta, om inte allt, jag skrivit. Liksom du letar dessa personer efter privat information om mig. Jag ser allvarligt på detta eftersom jag tidigare utsatts för hot. Jag har inte velat berätta om hoten offentligt. Min privata sfär angår ingen läsare, men eftersom du publicerat uppgiften på din offentliga Facebook-sida är den inte längre privat. För att om möjligt stoppa ryktesspridningen om mig och andra väljer jag nu att berätta att hoten är skälet till att jag inte låtit publicera foton på mig. Jag gör det dock ogärna och du ska veta att jag inte ser med blida ögon på att du publicerar information som jag givit andra personer i förtroende.” Karlsson bedriver smutskastningskampanj mot mig

”Ingmar Karlsson, det är ingenting mystiskt med mig och min identitet. Jag är ingen konspiration och ingen pseudonym, bara en människa som skrivit om samtidstendenser jag finner viktiga att uppmärksamma och motverka. Allt jag skrivit har jag undertecknat med mitt eget namn.

Det lönar sig inte för dig att försöka få tag i min kontaktinformation. Jag vill varken träffa eller samtala med dig. Det är min rättighet som svensk medborgare att skydda min integritet.” Anna Ekström

Idag är Anna Ekströms blogg nedstängd, men  hon fortsätter sin ”anonyma” kampanj mot författaren Ingmar Karlsson via Newsmill.

Upprinnelsen till denna organiserade kampanj mot författaren Ingmar Karlsson fångas antagligen korrekt av Flashbackskribenten BaalZeBub:

”Min hypotes om den här historien är att Ingmar Karlsson hamnat i en fälla. En grupp personer har inte uppskattat hans nya bok om sionismen. Det var givetvis väntat. Men Ingmar var inte beredd, och lyckades inte upprätthålla sitt kallsinne. Detta ledde till stressade utfall som det om Anna Ekström, vilket nu i sin tur de som inte gillade boken exploaterar till det yttersta. Målet är att ta heder och ära från Ingmar Karlsson och hans bok.”

Läs även Natan Shachars recension i DN av Ingmar Karlssons bok om sionismen, samt Karlssons gemäle. Gissar att bollen nu ligger hos den svenska vänstern som inte längre vet vilket ben man ska stå på.

 

Written by gotiskaklubben

14 maj, 2012 den 06:23

Publicerat i Gotiska Klubben

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. En annan ”författare” i det där gänget, är den bedagade grogghaggan Carina Rydberg som utspytt kritik över alla som inte försvarar Israels intressen i kommentatorsfält på många håll.
    Här nu senast vill hon förutspå – den Vita Rasens Undergång:
    http://www.boktipset.se/blogg/carinarydberg/

    Geronimo

    14 maj, 2012 at 09:23

    • Grogghaggan ha ha ha ha ha ha ha ha – fick fan en prinsenhallis av det ordet

      gotiskaklubben

      14 maj, 2012 at 09:48

      • Lasse Wilhelmson skriver:
        maj 14, 2012 k

        Jag har just läst den intressanta tråden på Flashback i denna fråga och det är väl ganska uppenbart att vi här har en ”gravad hund” som Hasse Alfredsson (?) lär ha uttryckt sig.

        Det pågår en mycket omfattande damage control från de sionistiska judarna och helt klart har Torbjörn Eländsky mer än ett finger i syltburken oavsett om han är Anna Ektröm eller ej. Och även om Anna Ekström är en ”riktig person” så har hon inte skrivit alla de artiklar som publicerats i hennes namn själv, eftersom hon inte träder fram fullt offentligt.

        Min huvudhypotes är att Anna Ekström är en av Israel/Mossad betald person (det finns tusentals runt om i världen) och hon fungerar ibland som egen skribent, ibland som dörrvakt för artiklar som andra inte vågar/finner det lämpligt att stå för och att Eländsy (och några till) faktakontrollerar och redigerar de alster som sedan publiceras i Anna Ekströms namn.

        Men detta blir aldrig helt utrett så länge Anna Ekström fortsätter att hävda sig vara både en ”riktig person” och sin rätt till anonymitet. vilket naturligtvis är etiskt orimligt. Anna Ekström har inte skrivit alla dessa artiklar själv. ”Hon” är ett kollektivt judiskt Hasbara-projekt.

        Den som lever får se.

        http://www.nationell.nu/2012/05/13/judisk-dn-journalist-fejkade-rabiat-sionistblogg-for-att-vacka-sympatier-for-israel/

        Markus WENNERGREN

        14 maj, 2012 at 21:34

  2. Somliga gaphalsar, tillhörande det Julia Caesar kallar lattekulturen på Södermalm, har svårt att dölja sin avund mot Karlsson. Man till och med raljerar över att han har två doktorsgrader men lyckas inte beslå honom med lögn.

    per-tychos halvbror

    14 maj, 2012 at 10:42

  3. Newsmill börjar trassla in sig, har inga tydliga svar:

    gotiskaklubben

    14 maj, 2012 at 10:51


Kommentarer inaktiverade.