Gotiska Klubben

Go go go, Jennifer Lagercrantz!

Ung,  snygg, smart och säger sanningen: ”Stoppa invandringen i tio år.” Nu ska hon uteslutas ur Moderata Ungdomsförbundet. Stöd Jennifer Lagercrantz på alla tänkbara sätt.  Ge henne stöd på hennes blogg. Starta Flashbacktrådar. Kommentera på Fria Tider. Vårda språket. Ref: Fria Tider Jennifer Lagercrantz blogg

”So, finally I think that if we stop the immigration for a couple of years, about ten maybe. So that we can take care of those whom already are here. We can help them learn Swedish, we can help them get a job so they can earn their own money. However, I think that if they work their way up in the society, people will have less problems with letting them in. But we have to start somewhere, and I think this is somewhere.”

Written by gotiskaklubben

6 juni, 2012 den 16:28

Publicerat i Gotiska Klubben

13 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. På motsatta polen har vi MUF Rosencrantz.
    http://www.friatider.se/muf-vill-utesluta-invandringskritiker

    zew

    6 juni, 2012 at 16:38

    • Usch! Fy fan.

      Skulle gärna intervjua Jennifer, men avstår då det skulle ge henne badwill. Att unga etablerade svenskar vågar säga sin mening trots konsekvenserna är värd en enorm respekt.

      gotiskaklubben

      6 juni, 2012 at 16:48

      • Är hon en ärlig person så hoppar hon av cirkusen.

        zew

        6 juni, 2012 at 18:28

        • Jo. Var själv 13 när jag blev kommunist och 17 när jag hoppade av.

          gotiskaklubben

          6 juni, 2012 at 18:30

          • The age of Reason, om man skall citera George Carlin!

            zew

            6 juni, 2012 at 18:36

        • Varför skulle jag hoppa av denna ”cirkus”? Då blir det ju i princip som att jag ger med mig. Jag kommer få ta mycket konsekvenser för det jag skrivit, men nu har jag skapat en debatt som jag hoppas kommer leda till en förändring inom migrationsfrågan.

          LAGERCRANTZ

          6 juni, 2012 at 19:54

          • Kör på, Jennifer. Du är den tuffaste unga brud jag stött på sedan Paow. Och det du säger är ju egentligen rena självklarheter. Därför känns reaktionen från MUFs ledning extra kuslig.

            PS Tro aldrig på det du läser om Gotiska Klubben. Vi är långt värre än vad de skriver. 🙂

            gotiskaklubben

            6 juni, 2012 at 20:38

          • Hej Jennifer! Det är riktigt, slå tillbaka. Jag blir tyvärr inte överaskad att du blir behandlad på det här sättet, det bevisar hur infekterad och förljugen invandringsfrågan är, det är ju synnerligen lågt i tak hos moderaterna som behandlar dig så här när du haft ryggrad att ta upp denna ödesfråga för Sverige.

            Lycka till, Kör hårt och glöm inte pickadollen 🙂

            DIF117

            6 juni, 2012 at 22:38

          • som du kanske märkt så är moderater lika trångsynta som de flesta partier i riksdagen när det kommer till tabu-frågan. och så var det här med SD, är ju kanske lite skit men i vilket fall mindre skit än de övriga 7 partierna. oh, appropå ingenting ta dig en lite funderare vad liberalt är innan du avfärdar alternativerna.

            lycka till

            robban

            6 juni, 2012 at 23:27

  2. Deras förlust. Förbannade sociopatföreningar.

    ÅÄÖ

    6 juni, 2012 at 17:40

  3. Som mycket annat som den politiska adeln sysselsätter sig med så är detta ovärdigt beteende.

    Argus

    6 juni, 2012 at 18:32

  4. Invandringspolitiken går att skilja från flyktingfrågan. Det är inte särskilt smart att behandla alla människor från andra länder som nån sorts vårdbehövande. Så länge vi blandar ihop dom här sakerna kommer vi att sitta handlingsförlamade.

    Saken är den att de som söker sig hit för att få en bit av kakan är helt klara i skallen. Men de som styr och ställer och som ingen vågar säga emot uppför sig som tokiga ”kattkärringar” och bara öser på med mat och kläder och bostäder på ett sätt som är fullständigt vansinnigt.

    En gång var jag på väg hem från flera dygn på en bluesklubb vid Linnégatan i Göteborg. Vägen till mitt föräldrahem ledde uppför en ganska lång och mycket brant backe, via rivningsstadsdelen Landala upp till det borgerliga Johanneberg.

    När jag passerat början på backen upptäckte jag att det gick en katt framför mig. Jag höjde blicken och såg ett par till. Sen upptäckte jag att hela sluttningen var fylld med katter som satt och tittade eller lunkade uppåt. Ju längre upp jag kom desto fler blev dom. På backkrönet fanns det en fotbollsplan och på den satt det uppskattningsvis 200 katter. När jag närmade mig bebyggelsen i Landala tjocknade det till ytterligare.
    När jag svängde in på Övre Victoriagatan fick jag se en overklig syn: Flera tusen katter satt och tittade på hur två äldre kvinnor stod och rörde med paddlar i gammaldags tvättgrytor de släpet ut på gården från ett brygghus. De lagade kattmat!

    Precis så upplever jag Sverige i dag! Dessa ”kattmatsutdelare” har gjort sig fullständigt oantastliga och får inte emotsägas! Finansieringen av detta skedde genom att folk donerade pengar tilll en föreningen som drev verksamheten genom att låta den ärva sina pengar istället för att pengarna skulle gå till ”katthatare” eller Allmänna Arvsfonden.

    Men nu är det tillfälligtvis Min och Din Pension som ryker i detta vansinne och nu får jag väl tungan avskuren men detta vansinne måste stoppas.

    Lägg märke till att det inte är katterna jag kritiserar, dom var fullt normala!

    Asgeir

    7 juni, 2012 at 09:11

  5. Slutsatsen är alltså: Vad tyst om dina tankar, det finns chefer och ledare som vet ”bättre”

    Roland Löw

    9 juni, 2012 at 19:14


Kommentarer inaktiverade.