Gotiska Klubben

Den ursvenske kommunisten har landat – Hurra!

Terrorjournalisterna höll presskonferens Fria Tider

svd

Written by gotiskaklubben

14 september, 2012 den 11:05

Publicerat i Gotiska Klubben

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bra Goten!

    Markus Andersson

    14 september, 2012 at 13:20

    • Tack.🙂 Ibland blir allt för politiskt och avhumaniserat, man liksom måste hålla sig till en viss konsensusgrupp. Sånt klarar inte jag.
      Lemmeltåg till höger. lemmeltåg till vänster. lemmeltåg överallt. cellskräck under bar himmel.

      gotiskaklubben

      14 september, 2012 at 14:25

      • Jasså…det verkar som ni vet vad det är frågan om. Jag vet det inte. Men det jag vet, är, att det/de ser löjlig(t)/a ut….Jag kan bara säga att de tillhör i alla fall inte mitt folk.

        Hincha

        14 september, 2012 at 22:01

      • Där sa du något mycket viktigt med få ord. ”Lemmeltåg överallt ” låter som en bra rubrik på en kommande dikt eller roman. Ja livet blir tråkigt och fattigt om allt ses med politiska glasögon och man måste tillhöra en konsensusgrupp. Till och med folks kärleksliv och privata knullande ska politiseras och därmed avromantiseras. Det är på tiden att någon slår ett slag för en ny fräsh synvinkel både här och där.

        Markus Andersson

        15 september, 2012 at 23:46

  2. GK, nu är du bara pinsam!

    MetalHeadViking

    15 september, 2012 at 00:04


Kommentarer inaktiverade.