Gotiska Klubben

Eddie Meduzas första LP ”Errol” säljs på Tradera idag

Klockan 21:42 ikväll slutar auktionen på  Eddie Meduzas första LP ”Errol” från 1975 på Tradera. Priset ligger just nu i 2550 kr. En riktig raritet och förmodligen ett bra investeringsobjekt. Eddie Meduza är en del av den svenska folksjälen och evigt älskad av många.

Written by gotiskaklubben

18 september, 2012 den 05:57

Publicerat i Gotiska Klubben

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Har ett ex som jag fick av min pappa. Ursprungligt pris var 9.95 kr. Pappa slog till på extrapriset 4.75. Köpt på ÅHLÈNS.

    H_kan

    18 september, 2012 at 09:57

    • Oj, häftigt.🙂 Bör du rama in. Ramar finns på Cosmos skivbörs. Är det några pärlor bland låtarna?

      gotiskaklubben

      18 september, 2012 at 10:13

  2. Här är låtlistan:

    1. Tampico
    2. Om Du Ändrar Dej
    3. Flickan I Huset Mittemot
    4. Går Du I Tankar
    5. En Trevlig Röst I Telefon
    6. Operator
    7. Napoleon
    8. Tretton År
    9. Snus-Kig Blues
    10. Här Hemma
    11. Trösta Mej
    12. Nu E’ De’ Jag

    Tror inte jag hört så många av dessa, men Napoleon är en klassiker.
    Annars kan jag tänka mig att det är många låtar med härligt dansbands-gung, Errol hade ju ett dansband innan han började köra solo.

    jannejakan

    19 september, 2012 at 00:40


Kommentarer inaktiverade.