Gotiska Klubben

Pamela Geller on ABC’s ‘Up Close’ Subway Ad debate

Bortser man från USA, Israel och ENBART tittar på vårt alltmer ansträngda förhållande till islam, så tycker jag Pamela Geller har långt mer rätt än den kristna mannen hon diskuterar med. Jag gissar att det snart kommer tända till ordentligt i både USA, Europa Asien, Afrika och Mellan Östern. Det känns nästan som om alla dammar är på väg att öppnas samtidigt.
Ref: Hundreds of Muslims set fire to temples and homes in Bangladesh in protest at Buddhist man insulting their religion Daily Mail

Written by gotiskaklubben

1 oktober, 2012 den 03:19

Publicerat i Gotiska Klubben

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Off topic: Zeth Gogman lämnar KD för SD. Anledning: han är bög.

    Förortskärring

    1 oktober, 2012 at 19:07

      • Antingen har min bästa fru lite svårt att förstå min poäng, att jag vänder på kulturelitens förtryckardiskurs genom att skriva att jag känt mig nedtryckt för mitt ursprung, min religion, mitt kön och min sexuella läggning (dv.s. för att jag är en etniskt svensk katolsk heterosexuell man), eller också läste inte frun min artikel utan såg bara ordet ”sexuell läggning” och tolkade det efter sina egna föreställningar om vad det borde stå där.

        Zeth Arkö Gogman

        5 oktober, 2012 at 02:57


Kommentarer inaktiverade.