Gotiska Klubben

Victor.Ward – ny stjärna på Flashback?

Läser i Svd att den svenska litteraturen är likriktad. Ja ja. Till och med när de skriver om likriktningen så är de likriktade, denna hop av tjatiga monster som styr över 08-kulturen.

Hellre då Flashback. Idag hittade jag en ny stjärna på en tråd som handlar om skottdramat vid Odenplan i går kväll.

Detta är vad jag kallar för litteratur!  Så här skriver Victor.Vard:

Written by gotiskaklubben

28 november, 2012 den 02:08

Publicerat i Gotiska Klubben

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Du är en stjärna du med, Goten!

    ÅMÅL

    28 november, 2012 at 11:19

    • Tack för den!🙂

      gotiskaklubben

      28 november, 2012 at 16:46

  2. Jag har skrivit en kort och riktigt jävla skitbra dikt till alla som hittar hit:

    ”Även jag är jude, eller vill vara jude.
    Jag, som älskar newyork tycker att stockholm borde vara lite mer som Berlin, eller precis som Paris.”

    Vickan Eremita

    28 november, 2012 at 23:20

    • ÅMÅL

      29 november, 2012 at 10:40

  3. Är det min inbillning eller har SvD glidit iväg åt ett än mer kulturmarxistiskt håll de senaste månaderna?

    MartinA

    1 december, 2012 at 14:15


Kommentarer inaktiverade.