Gotiska Klubben

Christer Pettersson tolkar Rövarnas visa

Ref: ”PK-svensk” till attack mot norsk barnteater Fria Tider

Written by gotiskaklubben

11 januari, 2013 den 10:18

Publicerat i Gotiska Klubben

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sankt Christer som det vidriga monstret Robert Ashberg tillsammans med det lika äckliga drägget Fylking, pressade och plågade inför det fega Svenska folkets åsyn. Säger någon att det var Christer Pettersson som sköt Palme hoppas jag att denne någon snubblar framför en lastbil och blir till en fläck där kråkorna kan samlas och äta sig mätta.

    Markus Andersson

    11 januari, 2013 at 11:57

  2. Som regel skriver den intellektuelle eliten om tema menigmann ikke har mulighet til å forstå, men Sofia Jupither skrev om et barneteaterstykke de fleste nordmenn vet er harmløst, og publiserte det i Aftenposten, Norges størte seriøse avis. Ikke så veldig strategisk lurt for å si det slik, hvis målet ditt er å bli godt likt i landet.

    Jeg liker egentlig ikke å linke til meg selv, men da bloggen er ny, og jeg har skrevet en post om emnet, så linker jeg allikevel.

    http://mediakrig.wordpress.com/2013/01/11/svensk-tante-sofie-er-sint-i-aftenposten/

    Oppsummert prøver jeg å forklare hvorfor Sinna Sofie ble så opprørt over et harmløst barneteaterstykke.

    mediakrig

    11 januari, 2013 at 17:12

  3. the horror, the horror…

    Innerstadskärring

    11 januari, 2013 at 23:25


Kommentarer inaktiverade.