Gotiska Klubben

Flashback: ”Fick varning av föreningen för mitt Wifi namn??”

🙂🙂🙂 Stor humor på Flashback

wifi
wifi2

Written by gotiskaklubben

7 mars, 2013 den 05:41

Publicerat i Gotiska Klubben

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Vilken hjälte. Hellre ha ett vasst nick, och riskera att vräkas, än att ge efter.

    Nej alltså, man måste vara som folk. Den där snubben visar prov på drängmentalitet och 80-talism i oskön förening.

    svensson

    7 mars, 2013 at 09:22

    • Vad jag älskar rent berättartekniskt är att han i sitt första inlägg inte avslöjar allt. Folk tvingas fråga och dialog skapas. Skrattade gott när jag kom till hans andra inlägg.

      gotiskaklubben

      7 mars, 2013 at 09:31

  2. På så vis är det hela exemplariskt. Som drama och som lektion att ge en punchline. Frågan är bara om han var medveten om effekten eller om han bara körde på. Antagligen en naturbegåvning såtillvida. Man har ju träffat många oborstade typer som är bra på att berätta.

    svensson

    7 mars, 2013 at 12:03

    • Ja, det är vårt att veta. Kan vara slump, kan vara slipad teknik. Lysande dialog i vilket fall.🙂

      Skryt: Gjorde en liknande grej på twitter – vilket förutsatte att bloggaren Helena Palena skulle svara JA på en idiotfråga.av mig: Har du höns?

      Hon svarade ja och jag fortsatte och nådde till slut mitt mål och fick professorn i statsvetenskap vid Göteborgs Universitet att låta som höna – vilket relaterade till en tidigare debatt under dagen mellan honom och mej huruvida Sverige alla politiskt korrekta statsvetare var en flock höns eller inte.

      En av mina högtidsstunder på twitter. Här:

      gotiskaklubben

      7 mars, 2013 at 12:21

      • Höns har bara tuppar.

        Lasse Wilhelmson

        7 mars, 2013 at 20:12

        • Ha ha ha!🙂

          gotiskaklubben

          7 mars, 2013 at 20:25


Kommentarer inaktiverade.