Gotiska Klubben

Socialkonservativ, nationell eller eller etnonationell?

”Patrik Ehn med flera uteslutna ur SD” Flashback
Jaha, där rök Patrik Ehn. Snart ryker även SDUs ordföranden Gustav Kasselstrand och kretsen runt honom. Att Sverigdemokraterna väljer att rensa ut de personer och åsikter som inte passar in i partiet utifrån deras socialkonservativa inriktning är naturligtvis deras ensak. Kanske är det rätt väg att gå för SD. Kanske kan det öppna för ett kommande samarbete med Moderater. Vad vet jag. Jag önskar SD och dess ledning i lycka till i framtiden även om jag själv har tröttnat på deras dumdryga och skånska översittarfasoner, kombinerat med ett småborgligt fjäskande inför media och makt i Stockholm.

Bedömer det därför som mindre sannolikt att SD får min röst 2014. Hellre röstar jag kanske på SDU, om de bryter sig ur moderpartiet, eller på Svenskarnas Parti. Fan vet längre. Undrar om ens Ehn och Kasselstrand vet.

Precis som många andra är jag splittrad i etnofrågan. Min nuvarande orientering mot etnofrågor härstammar inte från någon form av klassisk rasism eller nazism, utan är snarare ett skräckens uppvaknande, en rädsla för att bli utrotad.

I övrigt delar jag Lennart Svenssons optimism om läget i Sverige. Motståndet mot regimen har nått en organisk massa som blir allt svårare att stoppa. ref: svd ft

Written by gotiskaklubben

18 mars, 2013 den 17:19

Publicerat i Gotiska Klubben

39 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. ”Kamp Hell!
    Herr Strasser”

    Haha! Vilken jävla pajas denne Ehn visade sig vara. Tror inte ens att någon inom ND eller SvP skriver så där.

    Eller, den här är min favorit:

    ”Den översta är ju Tysklands gamla flagga eller hur :-P”

    LOL!

    Inte det minsta försöket att ta avstånd från nazism i sig. Med tanke på omständigheterna så har SD varit lite väl snälla mot honom om man ser till hans bakgrund från 80-talet. Trots det förnyade förtroendet för han inte bara SD bakom ljuset, han för även FT, GK och Gustav Kasselstrand bakom ljuset. Pinsamt!

    Patrik Ehn, är säkert en trevlig snubbe. Men jag är tveksam till om han verkligen hör hemma i SD.

    https://sverigedemokraterna.se/2013/03/19/grunderna-till-uteslutningen-av-patrik-ehn-goteborg/

    MetalHeadViking

    20 mars, 2013 at 00:00

  2. gotiskaklubben

    20 mars, 2013 at 04:45

  3. Kort om Ehn Oskorei

    http://oskorei.motpol.nu/?p=6632

    gotiskaklubben

    20 mars, 2013 at 19:49


Kommentarer inaktiverade.