Gotiska Klubben

Marine Le Pens Europatal översatt till svenska av Tobbes medieblogg

”Marine Le Pen vänder sig idag till Europas folk, för att uppmana oss alla att bekämpa Europeiska unionen, och värna våra folk och nationer. Det här är det bästa talet av Marine Le Pen jag någonsin sett. Då jag ser mig som europé, har jag aldrig varit någon brinnande motståndare till EU, men den lysande retoriken i detta upprop, gör att jag kanske måste tänka om.

Front National har planerat att släppa detta upprop på de större av Europas språk, men eftersom vi i Sverige har Tobbes Medieblogg, blir det istället svenskarna som först får ta del av det. Detta anförande måste ses, och gärna spridas, av er, kära läsare.” Tobbes medieblogg

Written by gotiskaklubben

6 april, 2013 den 05:16

Publicerat i Gotiska Klubben

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Marine Le Pen är en storartad kvinna. Hennes budskap är sympatiskt.

    Sofia

    6 april, 2013 at 09:08

    • Hon tar alltså strid mot globalisterna/frimurarna!

      -45

      6 april, 2013 at 10:44

  2. Mycket bra tal, förutom att hon inte namngav de ytterst skyldiga. Alla skurkar har för och efternamn.De heter inte bara globalisterna, makteliten etc.

    Markus Andersson

    9 april, 2013 at 14:30

    • Varken hon eller fadern brukar dock vara rädda att nämna namn…de står som spön i backen i vanliga fall. Kolla exempelvis in Veckojournalerna med Jean-Marie Le Pen som jag lägger upp på bloggen.

      Tobbes Medieblogg

      9 april, 2013 at 20:03


Kommentarer inaktiverade.