Gotiska Klubben

Fria Tider: ”Så hetsade media mot en funktionshindrad kvinna i Göteborg”

”GÖTEBORG. För drygt två veckor sedan uppmärksammades i media en händelse med en svensk kvinna som påstods ha vägrat åka med en taxi därför att chauffören var invandrare. Händelsen fick stor uppmärksamhet, artiklarna delades på Facebook och i andra sociala medier och kvinnan beskylldes av många för att vara ”rasist”. Ingen brydde sig om att höra kvinnans version om vad det var som faktiskt hände. Men det har Fria Tider gjort och i denna artikel får du läsa den version av händelsen som svensk media valt att hemlighålla.” Fria Tider

etablerad media

Written by gotiskaklubben

8 april, 2013 den 11:59

Publicerat i Gotiska Klubben

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. SKV begärda att jag skulle bevisa att sålda varor (export) var skickade(!). Det visade sig att tjänstemannen var en vis Mohammed som kunde knappt prata svenska. Jag och min revisor begärde någon annan som behärskar det svenska språket. Tur för mig att ingen snappade upp min ”rasism”.

    sync99

    8 april, 2013 at 14:32

  2. svinmedia visar återigen sitt fula tryne!

    avskaffa presstödet!

    namnge STASI-agenterna!

    zeno

    8 april, 2013 at 15:52

  3. När skall det ta slut. Jag menar att man slutar att bli förvånad. Det är precis som med det judiska inflytandet, inte minst över invandringspolitiken.

    Lasse Wilhelmson

    8 april, 2013 at 19:31

  4. Jag har sagt det länge, bojkotta massmedia är det minsta man kan göra för att rädda Svenska människoliv.

    Markus Andersson

    9 april, 2013 at 14:26


Kommentarer inaktiverade.