Gotiska Klubben

Omöjligt att inte känna sympati för människan Marcus Birro

”För en tid sedan blev jag beskylld för att vara en ”otäck, liten människa” av Lars Ohly. Han har tidigare beskyllt mig för allt möjligt. Regissören Ulf Malmros har kallat mig hjärntvättad, Alex Schulman kallar min mor för spritluder och mig för sinnessjuk, hans före detta hustru kallar mig för galet fyllo och jag får ofta höra att jag ska dö och att mina barn ska dö. Sveriges samlade humorelit, med Magnus Betnér i täten, har ägnat år åt att skrika ”Jag hatar Marcus Birro” från scener runt om i landet under flera år.
Det värsta med detta?

Att jag lärt mig leva med det. Att jag inte låter det bekomma mig. Jag vill låta det bekomma mig. Jag vill bli berörd. Men jag blir det inte längre. Det är rätt sorgligt egentligen.” Marcus Birro i Dagen

Written by gotiskaklubben

11 april, 2013 den 09:35

Publicerat i Gotiska Klubben

15 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Det är ett välkänt faktum att majoriteten av de som sprider rykten om andra gör det för att de själva har något att dölja. Så om du blir nedsmetad av någon är det en signal att dom har nåt att dölja. Därför, säg ingenting utan börja samla uppgifter om dom istället… deras tid kommer när dom minst anar det.

    Då blir det deras tur att få ett dopp i skittunnan. Hämnden är ljuv men skall ätas kall.

    Asgeir

    11 april, 2013 at 09:52

  2. Birro ska inte klaga. Jag brukar också samla glåpord folk sagt om mig – fyllo, nazi, knasboll – men mina sagesmän är samtliga okända nätresurser. Nåväl, ”fara för demokratin” sa visst Expo om mig.

    ”Det värsta är att hängas i tysthet” heter det. Och Birro anklagas öppet. Sådant här är bara bra, det stärker hans varumärke. Han borde sluta gnälla. Sluta att ens nämna att han slutat bry sig. Det är krig nu, kulturkrig, och då bryr sig ingen om ifall man som metapolitisk aktör mår dåligt av att strida.

    Det är bra att ha fiender, bra att vara öppet avskydd. Churchill: ”You’ve got enemies? – Good. That means that you’ve stood up for something, sometime in your life.”

    En tid som denna borde Birro angripa PK-ismen 24/7. Det kommer att betala sig till fullo inom kort, när PK-liket tippar över kanten.

    För Goten, du minns väl hur du hösten 2011 sa mig: ”Svensken måste vakna.” Det såg mörkt ut då. Men svensken vaknade omsider. Det skedde så smått från maj-juni 2012 (Reinfeldt nämner etniska svenskar, Herman Lindqvist bekräftar i Nationell.nu-intervjuan att etniska svenskar existerar). Nu bara ökar denna lagomnationalism. Folk ute i landet, detta lands majoritetsbefolkning, slutar så sakteliga att be om ursäkt för att vara dem de är. En sådan sak som att SvP röner ökat intresse är ett tecken på det. Eliten har överanvänt rasiststämpeln på SD, som inte är etnokarter, så nu när ett öppet etnokratiskt parti går fram så har rasiststämpeln ingen som helst effekt. Det är en lovande utveckling tycker jag.

    svensson

    11 april, 2013 at 10:10

  3. Att bli dissad av Lars Ohly, Ulf Malmros eller Alex Schulman är en merit och ett kvitto på att man är vid sunda vätskor. Birro, med sin omorientering på senare tid, skulle mycket väl kunna leda den tredje vägen över den ocean som skiljer sjuenigheten och SD.

    Argus

    11 april, 2013 at 11:57

  4. Ja V är inget allt lyssna på men man bör akta sig……….annars är det väl som vanligt att det man beskyller andra för osv finns hos en själv osså…..så dom vill kontrollera dig….bra att dom inte lyckas……om du ser hot ta dig i akt……..

    oldman94

    11 april, 2013 at 12:15

  5. Kristna har i alla tider varit utsatta och förföljda. Sverige idag är inget undantag.

    Kristina

    11 april, 2013 at 16:39

    • Precis. Vi lever dock i en fantastisk baklängesvärld där allting sägs vara tvärtom. Vita människor och kristna människor har måhända också begått illdåd men jämfört med andra folkgrupper och religioner så är dessa illdåd väldigt små. Denna bakvända världsbild hålls vid liv av en kompakt matta av lögner som genomsyrar alla delar av samhället. I vissa fall är lögnerna rent absurda, man förstår inte hur någon kan tro på dem. En av mina favoriter är lögnen om det osmanska eller ottomanska imperiet, att detta imperium både spreds och upprätthölls huvudsakligen fredligt. Ett helt absurt påstående som inte ens en komplett idiot borde tro på. Våld är absolut nödvändigt för att bygga ett sådant imperium. Romarna behövde använda ganska mycket våld både för att erövra områden och sedan hålla dessa områden under kontroll. Givetvis gällde exakt samma sak för det osmanska imperiet. Det var dessutom mycket större än romerska imperiet.

      På svenska wikipedia:

      ”Inom riket rådde ett för tiden ovanligt högt mått av religiös och kulturell frihet. De erövrade folken tilläts i stort att fortsätta leva enligt sina egna seder och bruk. [….] Som en följd av osmanernas höga tolerans invandrade under 1400- och 1500-talen stora grupper av judar och muslimer från övriga Europa till det Osmanska riket då dessa folkgrupper förföljdes i sina tidigare hemländer. De togs emot med öppna armar och fann en fristad i det Osmanska riket. […] Den osmanska dynastin var från början av turkisk härkomst men genom politiska giftermål och anammandet av de erövrade folkens kulturer utvecklades osmanerna snart till en mångkulturell aristokrati.”

      Helt absurd jävla smörja. Tolerans, mångkultur, alla hade det så jävla bra. Sanningen är ju snarare att muslimerna erövrade allt och slog ihjäl som sade emot. Så gör nämligen ALLA imperier, så måste de göra. Sovjet, Rom, den s.k ”västvärlden” idag som sprider kärleksbomber omkring sig, stormakts-Sverige, Kolonial-Europa. Det existerar inget jävla fluff-kram-mångkultur-imperium. Det kan inte existera. I synnerhet muslimer visar dagligen att de alltid hatar hela sin omgivning och alltid försöker slå ihjäl dem. Var de än bor om de nu är i Rosengård, Burma, Paris eller Egypten. Skall vi tro på att de inte var sådana förr? Att t.o.m judar sökte sig TILL det muslimska riket för de blev mer förföljda i andra länder? att muslimer ”anammade de erövrade folkens kultur” …..de som kräver halal-mat, bönetorn osv. vart de än kommer och inte ens lär sig språket på nya platser?

      Trams och dumheter är det. Groteska lögner.

      dubium

      11 april, 2013 at 17:51

      • Skönt att det finns åtminstone en människa som orkar bli upprörd!

        Sofia

        11 april, 2013 at 18:11

  6. Som tänkande människa är det helt omöjligt att känna sympati för Marcus Birro eller att i honom se en medmänniska. Han är alltid hungrig, äter på sig själv och sina egna barn och utger sig för att vara en mycket fet anorektiker.
    Om ni vill fördjupa er i Birroproblematiken föreslår jag bloggen ”Vickan Eremita bloggar från Karsuddens sjukhus” (http://vickaneremita.blogspot.se). Där förklarar Vickan på ett pedagogiskt sätt (som moderna svenska nationalister och andra kristna rasister kan förstå) Marcus Birros sjukdom och varför hans sjukdom, som symptom på den tid vi lever i, är ett direkt hot mot den värld vi vill uppnå i en forngrå framtid.

    Anund Erik

    11 april, 2013 at 20:03

    • 🙂 clown!

      gotiskaklubben

      11 april, 2013 at 21:19

      • ;)Stora skor!

        Anund Erik

        11 april, 2013 at 21:39

    • Köp en hjärna som kan tänka klart! Eller sluta knarka. Sådant snack som du för tyder på att du mår hemskt dåligt och inte har det minsta över för andra människor. Börja med att älska dig själv. Först därefter kan du älska andra människor. Jag tycker synd om dig.

      Hans Hansson

      12 april, 2013 at 00:11

      • För mänsklighetens fortsatta tillblivelse ska jag frångå tididigare principer (jag, muhammed, elvis, ghandi, mandela, göring, lennon, herr Fock och Jesus har ingen anledning att kommunicera med hedningar i vår tid) och svara en representant för de moderna korvätarna på Gotiska klubben:
        Hans Hansson, din gamla pisshora, jag har försakat rätten att ”älska mig själv”, som du skriver att man bör göra, genom fruktansvärda svek och ett bortkastat liv, precis som du och alla andra på Gotiska klubben och i Sverige. Däremot älskar jag andra saker, vad älskar du?

        Anund Erik

        12 april, 2013 at 00:57

  7. Tycker det är bra att Birro svarar upp mot den kulturmarxistiska häxan Helle Klein som infiltrerat Svenska Kyrkan i syfte att förstöra, försvaga och förlöjliga den genom att anklaga alla för antisemitism, islamofobi, homofobi, rasism, fascism, nazism, etc, allt enligt den klassiska judiska kulturmarxistiska Frankfurtskolans politiska aktivism.

    På tal om lögner så tycker jag att ”Förintelsen” är den största i modern tid. Enligt gaskammarexperten Fred Leuchter så var gaskammarna tekniskt oduliga och har aldrig använts. Röda Korset uppger i sin rapport 1984 att 282.077 människor dog av ALLA orsaker i de tyska lägren under WW2. Sedan den olagliga lagen som förbjuder människor i 13 länder att ha en annan uppfattning än den officiella om ”Förintelsen” som strider mot yttrandefriheten och mänskliga rättigheter, enda historiska händelsen i världshistorien som omfattas av en sådan lag. Det stinker av alla döda hundar som är begravda här.

    Fred Leuchter: http://www.youtube.com/watch?v=wiMsZSId70o&list=UUAqspUsQUEWEoTCqFzymFeg

    Röda Korset: http://img190.imageshack.us/img190/6315/redcross.jpg

    Bilder från tyska koncentrationsläger ni aldrig sett på TV (en bit in på videon):

    [video src="http://www.jewishterrorism.com/The%20Holocaust%20Unveiled%20-%20Persecution%20of%20Revisionists%20(full).mp4" /]

    Lennart Andersson

    11 april, 2013 at 21:28

  8. För många år sedan gick jag på bio i Köpenhamn och mötte killen som gjort filmen efteråt. Filmen hette Erasmus Montanus och manusförfattaren var Henrik Stangerup som var lite åt Marcus Birro-hållet. Filmen handlar om nån sorts misslyckad resa till Brasilien för att hitta nån sorts svar, det finns en svensk film på samma tema med Cornelis Vreeswijk som heter Svarta Palmer där dom verkligen reser till Brasilien och försöker supa ihjäl sig på fullt allvar. Jag gick med Stangerup hem på en flaska efter filmen, han var nyskild från en välkänd pinuppa och vi förstod varandra hundra procent. Sen skrev han boken ”Ormen i bröstet”.

    Vi har mycket gemensamt. Min härkomst är blandad ytterste överklass och djupaste underklass, lite Strindberg (Tjänstekvinnans son, liksom). Därför känner jag dubbel skam över mig själv.

    Min mor arbetade i Tyskland före och delvis under kriget och deltog i diverse kabareer typ att stå och snurra på jordglober över huvudet och sjunga ”Hela världen skall tillhöra oss!” och sedan kom en man i vit uniform in föreställande Göring och fick en puss av alla flickorna.

    Inget man kan skryta med i det Danmark som plötsligt uppstod när de allierade mot alla odds vann kriget, precis, därför är jag uppväxt i Sverige. Henriks pappa fick gå ner i lön men fick bo kvar i villan eftersom ha friköpt den från skolan under kriget.

    För att inte bli misstänkt för att vara rasist kan jag tala om att jag tillbringar mycket tid i det mörkaste Afrika och inte är jag nån missionär precis, jag lever precis som dom och har tillägnat mig luos kultur och känner mig friare och bättre där nere. Folk är folk, kan jag meddela alla rasister här hemma, dom är faktiskt friskare på många sätt än svenskarna.

    Men tillbaka till ”Birro-sitsen”!

    Nån sorts existentiell skam över att finnas till har alltid hängt över mig från det danska hållet, för mig är Sverige verkligen ”fäderneslandet”.

    Jag känner mig mycket djupt kluven och på nåt sätt känner jag att jag har en hämnd att kräva ut.

    Men på vem?

    Asgeir

    12 april, 2013 at 07:46

  9. Alla som plussar Birro (gäller även hans bror Peter, som genomfört pekoralet ”upp till kamp”) måste omedelbart straffas. Tyvärr gäller det även dig goten och straffet är att du inte får twittra eller blogga på sex månader. Du kanske tycker att det är ett onödigt hårt straff men använd de här sex månaderna av isolation konstruktivt och du kommer kunna blogga och twittra kärleksfullare till hösten (och förhoppningsvis välja dina reaktionära traditionalister med bättre urskillning).

    Olof Järnsida

    12 april, 2013 at 14:39


Kommentarer inaktiverade.