Gotiska Klubben

SvP Höstkonferens 2013 – Stefan Jacobsson avslutningstal

En sympatisk Stefan Jacobsson, tycker jag. Kolla förresten gärna denna länk från Nationell.nu som refererar till Söderman, de Geer och Eriksson som diskuterar etnofrågor, högst intressant och välkommet. Detta är en nyckelfråga för SvP. Tror jag. Samtalet finns nu upplagt på Youtube. Se video nr 2. Läs även Radio Framåts svar: Vi tar inte tillbaka

Written by gotiskaklubben

16 oktober, 2013 den 15:47

Publicerat i Gotiska Klubben

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hade jag varit Goten så hade jag skämts ögonen ur mig efter att ha refererat till den begåvningsbefriade och antisemitiska sajten nationell.nu.
    Men nu är jag tack och lov inte Goten utan en projudisk demokrat.

    5el

    16 oktober, 2013 at 19:09

    • Sök jobb på Aftonbladet.🙂 Nu var det samtalet på Radio Framåt jag refererade till. Se video 2.

      gotiskaklubben

      16 oktober, 2013 at 19:13

  2. Håller med om att Stefan Jacobsson verkar vara en sympatisk man.
    Många människor, som tror på MSM, kommer bli mycket förvånade om
    de lyssnar på S Jacobsson.
    Blir det extremt tuffa tider, tvivlar jag på att S Jacobsson är stark nog
    för att möta omfattande ondska i samhället.
    Hyggliga människor behöver förbereda sig för ett ännu hårdare samhällsklimat.

    ÅMÅL

    16 oktober, 2013 at 23:07


Kommentarer inaktiverade.