Gotiska Klubben

Affes Statistik-blogg: Jul med Magdalena Ribbing

Written by gotiskaklubben

23 december, 2013 den 17:13

Publicerat i Gotiska Klubben

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jo Goten, det gör ont, när jag försökt att förklara mina extremistiska åsikter för min älskade släkt, och Jesus vet hur intoleransen kan arta sig vid ett julbord, upprörda själar som inte tror att det är sant, när jag försvarar ett svenskt Sverige.. ”varifrån kommer denna intoleransen” undrar mina blods-svurna, kan den komma från den förljugna massmedian som mina bröder och systrar konsumerar?

    Fan vet, vi i vår familj har enats om att Inte diskutera politik vid familjesammankomster; Jag vet att det beror på att min familj, bestående av, massmediala slaktdjur, inte tål att deras samhällsberättelse ifrågasätts; så kan det bli när den förhudslösa median t.om. sätter agendan hos förment fria svenskar.

    Vad du än gör Goten: Ifrågasätt aldrig förintelsen under en släktmiddag, det kan sluta med handgemäng😉

    Christian Heidegger (@DIF117)

    23 december, 2013 at 23:50


Kommentarer inaktiverade.