Gotiska Klubben

GandalfGra: ”Jag sysslade med lite gräv igår på kvällen”

zarembaHittade denna kommentar på Fria Tider:

”Jag sysslade med lite gräv igår på kvällen..och kom fram till detta som jag hoppas kan uppskattas eftersom det är ett av mina första gräv. Och jag hoppas kommentarsreglerna tillåter detta eftersom jag inte fann någon annan plats för detta idag eller lämpligare plats kanske är bäst att säga;)

Man ska nog titta lite på vilka det är som äger banker mediebolag och sådant har jag upptäckt så kanske man kan se vilka det är som stöder utvecklingen av vad som sker i västvärlden. Vi ska också försöka se den stora bilden och koppla ihop underliga sammanträffanden.

Jag läste en bra artikel i DN om den svenska skolan av Maciej Zaremba http://www.dn.se/nyheter/sveri… ..jag tycker att alla kan googla hans namn också och att han i Sverige bytte namn han hette tidigare något annat nämligen Mathias Bielawski http://sv.wikipedia.org/wiki/M… ..han flyttade till Sverige för att Polen var ”antisemitiskt” 1969 han har varit med i Förbundet Kommunist 1971-1982. Alltså vi har en jude som ”flyr” Polen eftersom kommunismen där är ”antisemitisk” men i Sverige verkar han för mer kommunism och är idag journalist på DN´s kulturredaktion mycket märklig resa om någon frågar mig. Namnbyte VARFÖR t.ex man kan fråga sig..?!! Men ganska vanligt om man vill kunna flyga under radarn.

Jag sade tidigare att jag ansåg att artikeln var bra och det är den han tar upp många bra saker och allt ser ut att vara frid och fröjd. Jag undersökte lite mer för jag blev nyfiken det visar sig att Maciej Zaremba (aka) Mathias Bielawski är gift med – Agneta Christina Pleijel Bielawska som är författare http://sv.wikipedia.org/wiki/A… jag luskade vidare och fick på så sätt reda på att Agneta Pleijel deltog i juryn för något som kallades för ”Asyltribunalen” tillsammans med Professor Emeritus i folkrätt Göran Melander och diverse skådespelare ..detta hände 13-14 November 2005 http://www.stadsteatern.stockh… ”juryn” kom fram till detta ” Juryn riktade ”skarp kritik” mot den svenska invandringspolitiken och ansåg att Sverige borde ta emot fler invandrare.” !!

Vad hände efter detta när ”nya” moderaterna kom till makten 2006 jo invandringen till Sverige ökade dramatiskt och efter det att SD kom in i riksdagen ökade invandringen än mer dramatiskt. Det spelar tydligen roll vad denna ”kulturelit” tycks vilja men det jag vill göra folk uppmärksamma på är vilka de är och vilka de känner och vad de har för bakgrund. Vi ska vara väldigt medvetna om vår omgivning och förstå de stora skeendena och vad det är för grupperingar som trycker på i invandringsfrågan. Det är dessa människorna som har makten att göra saker med Sverige som är fullständigt skrämmande.

Varför tar jag nu upp detta..? Jag vill sätta fingret på något som är fishy nämligen, denne ”påstådde” flykting flyr från Polen från kommunismen och går väl här i Sverige med i ett kommunistiskt nätverk ”Förbundet Kommunist” han gifter sig med en människa som är för i stort sett fri invandring.. hmm jag undrar var han själv står i denna fråga..!?

Talar gifta par med varandra och brukar de vara överens om saker och ting speciellt politik..hmm värt att tänka på?! Han kan verka vara såsom oss och hysa liknande tankar om skolan men samtidigt vill han överskölja sitt ”nya” hemland Sverige med invandrare VARFÖR..??

Jag vill uppmana fler att undersöka sådant här kolla sambanden och sammankoppla punkterna så att vi får klart för oss vilka det är som ligger bakom allt det här landet tvingas stå för vi måste kolla upp de personer som jobbar mot landets totala förfall. De kan säga en bra sak i ena stunden för att stjälpa landet i den andra..jag tycker INTE vi ska lita på dessa personer. De har en egen agenda och den ÄR inte för Sveriges bästa tvärtom..!!

Jag tror att man skulle kunna göra många sådana här kartläggningar i Sverige och verkligen kunna se vilka som drar i trådarna för det mångkulturella ”lyckoriket” och dess framväxt. Jag har bara skrapat på ytan..i min lilla demaskering det tog mig en timme i går att göra detta lilla eftersök..man måste vara nyfiken och följa trådarna för att nysta upp den här härvan.”

http://www.friatider.se/manlig-feminist-ska-bojkotta-andra-man#comment-1181533155

Written by gotiskaklubben

30 december, 2013 den 21:21

Publicerat i Gotiska Klubben

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. GandalfGra, de har Antikrists agenda. Svårare än så att förstå är det inte. Vad vi därför skall anamma är Kristus agenda. Det verkar dock betydligt svårare att förstå för den moderna. liberala, förslappade och fördummade europeiske mannen (kvinnan?)

    Sten

    31 december, 2013 at 09:20


Kommentarer inaktiverade.