Gotiska Klubben

Vänsterextremism – tv-reportage om AFA och RF

Publicerad den 30 dec 2013
Ett arbete gjort av Mikael Falk och Otto Jägenstedt, journaliststudenter på SVF. Vill du komma i kontakt med oss, mejla då: mikaelfalk.journalist@outlook.com

Written by gotiskaklubben

31 december, 2013 den 10:43

Publicerat i Gotiska Klubben

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Magnus Sandelin är nog för det mesta en sansad person. I vilken utsträckning hans analyser av våldsvänstern även kommer att omfatta AFA:s och RF:s kopplingar genom personunioner med mera till ”antirasistiska” Expo och den så kallade Researchgruppen får vi kanske vänta på? Och när får vi se en sådan dokumentär?

    I vart fall verkar Sandelin ha slutat angripa undertecknad, efter min replik för fem år sedan, när jag presenterade min källa då. Dock, vilket framgår av min uppdatering, så hade jag troligen fel i ett annat avseende🙂

    http://lassewilhelmson.wordpress.com/2009/01/28/svar-till-magnus-sandelin-i-expressen/

    Lasse Wilhelmson

    31 december, 2013 at 12:19


Kommentarer inaktiverade.