Gotiska Klubben

Vilken är din favoritfilm av Woody Allan?

PEDOFILI ”Vilken är din favoritfilm av Woody Allan? Innan du svarar, ska du veta: när jag var sju år gammal, Woody Allen tog mig vid handen och ledde mig in i en dunkel, garderob-liknande skrubb på vinden på andra våningen i vårt hus. Han sa till mig att ligga på magen och leka med min brors elektrisk tågsätt. Då utförde han sexuella övergrepp mig. Han pratade med mig medan han gjorde det, viskade att jag var en bra tjej, att detta var vår hemlighet, han lovade att vi skulle åka till Paris och att jag skulle bli en stjärna i hans filmer. Jag minns att jag stirrade på leksakståget, med fokus på hur det åkte omkring i cirklar på vinden. Fram till denna dag tycker jag fortfarande att det är svårt att se på leksakståg.” Dylan Farrow i New York Times

Läs även:  Why Woody Allen Wasn’t Prosecuted after Abuse Allegations by Daughter: ”But in a controversial move, state’s attorney Frank S. Maco announced in 1993 that while he found ”probable cause” to prosecute Allen, he was dropping the case because Dylan was too ”fragile” to deal with a trial. Mia agreed with the decision, he said.”  The People

Men läs framför allt denna artikel från 1992 som finns på Google: Baby sitter was first to accuse Woody

baby sitter was the firts to accuse woody

Written by gotiskaklubben

2 februari, 2014 den 09:14

Publicerat i Gotiska Klubben

13 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. gotiskaklubben

    8 februari, 2014 at 08:27


Kommentarer inaktiverade.