Gotiska Klubben

SvTs bögar i uppror mot polska bröst

Alternativ rubrik: Bögmaffian konsoliderar sin makt på Svt.

polska bröst

 

 

Written by gotiskaklubben

26 april, 2014 den 05:45

Publicerat i Gotiska Klubben

8 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lindarws kommentarer låter mycket märkliga. Han förfäras av ”kroppsspråket” i videon. Man undrar hur han kommenterar Stockholm Pride eller annat valfritt regnbågsarrangemang? Förskräckligt?!

    Observator

    26 april, 2014 at 08:13

    • surt sa räven om ”rönnbären” ?!

      zeno

      26 april, 2014 at 10:24

    • Det krävs säkert samma parafili som Lindarw besitter för att få dennes välsignelse.

      olle

      26 april, 2014 at 17:05

  2. Förvirrande video. Slaviskt (pseudo?)nationalistbudskap sjungen på engelska till karibiska/afro-amerikanska rytmer. Undrar om det skulle gå igenom att Tyskland gjorde ett folkmusikbidrag med lyrik om ”germanic girls”…

    Elrond

    26 april, 2014 at 11:34

  3. Lite OT kan jag bara säga att jag glädjer mig åt Sveriges deltagare i år: Sanna Nielsen.

    I ljuset av förra årets segrare (Danmarks Emelie de Forest, minns även det blonda bombnedslaget från tvåan Norge) sa jag att nu måste Sverige rycka upp sig, vi måste sända en fräsch blondin till 2014-finalen i Köpenhamn. Och Nielsen är blond. Sedan har jag inte hört hennes låt men iaf, ett steg i rätt riktning med social bas i blonda kalufs är det.

    mirotanien

    26 april, 2014 at 11:48

  4. Malin Olsson tog sig ju fram genom att fläka ut sig i Fröken Sverige-spektaklet men nu passar det när hon kommit upp sig att sitta i SVT-fåtöljen och moralisera när någon nykomling försöker ta sig fram på liknande sätt. Dessutom är ju videon gjord med glimten i ögat och självdistans som jag uppfattar det, så tycker att Fröken Sverige-tävlingar är en mycket värre objektifiering av kvinnor, dessutom en humorlös sådan. Om man bara har lite humor med i bilden så blir det ju en helt annan sak, tycker iallafall jag. Har svårt att uppröras då.

    kebban

    26 april, 2014 at 12:09

  5. Gud så äckligt.

    Vickan Eremita

    27 april, 2014 at 01:57

  6. Gud är härlig, Gud så äckligt.

    Vickan Eremita

    27 april, 2014 at 01:58


Kommentarer inaktiverade.