Gotiska Klubben

Malik Bendjellou: Kraftwerk – TV Documentary 2001

Written by gotiskaklubben

14 maj, 2014 den 09:53

Publicerat i Gotiska Klubben

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kraftwerk är och förblir mina husgudar!

    Das model

    14 maj, 2014 at 11:24

  2. Idag i SvD.
    Professor sarnickis bananspråk översatt.

    ‘Min far Hilary och min mor Masza överlevde mirakulöst Förintelsen, deportation till Sibirien, hårda arbetsvillkor i sovjetiska Uzbekistan och förföljelsen av judar i kommunist-Polen.’

    mirakulöst = planerat
    deportation = evakuering
    Sibirien = östra och sydöstra Ryssland
    hårda arbetsvillkor = sovjetiskt medborgarskap
    förföljelsen = fick lov att emigrera till väst.

    http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/maste-jag-finna-mig-i-pahopp-pa-natet_3557042.svd

    freedanpark

    14 maj, 2014 at 23:31


Kommentarer inaktiverade.