Gotiska Klubben

Svd sänder fel signaler

Sån journalistik passar bättre på aftonhoran.se

– – – – –
Efter 250 besök tog Svd bort denna länk. Varför? Vill ni inte förknippas med ert dansällskap?
Sluta ta bort våra länkar, Svd, den som inte tar kritik ska aldrig överleva på Nätet. Får lita på Lando och de andra.

Se vidare: Varför öppna upp för dem som sluter sig? Gotiska Klubben

Written by gotiskaklubben

16 september, 2009 den 17:28

Publicerat i Gotiska Klubben

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Blattar, blattar. Ständigt alla dessa blattar.

    Charlotte af Uschmans : Vi använder inte det språket, detta är en överklassblogg!

    Reino

    16 september, 2009 at 18:32

  2. mmmm…. kanske det, men ”ta det lugnt” 😉
    Grejen är pengar:
    ”Det kostade säkert pengar att ta hem honom men inte heller när han kom till Sverige riktades det några misstankar mot honom”.
    Carina Stensson, http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_3531607.svd
    1. Jag betalde ca 120 000: SK i skatt förra året – i Sverige
    2.Jag är inte svensk medborgare, så jag kan vara omöjligen stolt över en svensk terrorist.
    3.Jag har sett ganska nyligen en högtid i Warszawa där unga polska soldater i rullstolar och på kryckor tog emot nomineringar och medaljer – de kom tillbaka från Irak och Afganistan – de blir aldrig sig själva igen, inte häller deras familjer. De är ändå lyckligare än deras döda kollegor. Och de gjorde sin plikt.
    http://sv.wikipedia.org/wiki/GROM
    4.Jag vill inte betala skatt för folk som mina landsmän strider emot.

    Milred van Kovalowski svarar: 2.Jag är inte svensk medborgare, så jag kan vara omöjligen stolt över en svensk terrorist. 🙂

    4.Jag vill inte betala skatt för folk som mina landsmän strider emot. Hm…och denna kille är inte heller min landsman. No way.

    Tadeusz Cybulski

    16 september, 2009 at 19:09

    • Är han inte din landsman?… nej.. då skulle Du vara.. Kovalovtzki… och han kan gärna vara en landsman till Cyboltzki – men inte till mig. Oh – för resten – om han bestämmer sig för att ersätta hebreiska med engelska i Israel ska jag inte blanda mig i deras grejer^^

      Hakan Rovhal, vik för Milla: Milla drog över sjön, skulle köpa röka.
      Själv har jag tagit bort alla prickar så att mitt namn ska funka bättre internationellt.
      Men du har rätt i sista raden, Böcklingen, kunde ju börja med att avskaffa sina egna
      förfäders språk.

      Tadeusz Cybulski

      17 september, 2009 at 17:40

  3. […] Arne Anka alltmer aktuell Efter 250 besök bannade Svd oss för denna artikel. När vi sedan försökte få en diskussion med Jinge om detta, bannade också han oss och […]


Kommentarer är stängda.