Gotiska Klubben

Mest stryk får pensionärerna

De vågar knappt längre gå ut. De möts av förolämpningar och blir rånade.

Samhällets resurser förs över från dem och till de nyanlända och ointegrerbara kulturerna.

Att någon journalist kommer att granska just detta fall är inte att förvänta. Ref: Svd Thoralf

Written by gotiskaklubben

30 december, 2009 den 11:37

Publicerat i Gotiska Klubben

24 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Det är framförallt pensionärer som inte kan uppföra sig i Sverige idag tycker jag. Det har varit flera gånger när jag själv knappt kunnat hålla mig från att ge dem en örfil. Någon gång kommer någon av dem gå för långt, och då blir det en snyting.

    Ska höra av mig till denne Ronald och se om han har lust att pröva sin lycka med någon i sin egen storlek. Kanske inte är så tuff längre då…

    Gk svarar:
    Jag tror att ditt hat mot pensionärer är en del av den nationsupplösning vi är på väg att bevittna. Men det är klart, om du med pensionärer menar bortskämda 40-talister så kanske jag kan förstå dig en del. Utveckla gärna och beskriv tydligare dina upplevelser. Fenomentet med våldsamma pensionärer dock inte nytt:

    Johan L

    30 december, 2009 at 15:14

  2. Surprise! En folkpartikärring vill nu ha böneutrop:

    Birgitta Ohlsson: Tillåt böneutrop från svenska minareter

    http://www.corren.se/asikter/kronikor/?articleId=5070195

    GK svarar: Bör ligga i linje med Folkpartiets synsätt. Är inte förvånad. Så länge verkligheten inte påverkar eller drabbar en privilegrad politiker negativt tror jag att hon ser sina teorier som mer verkliga än verkligheten själv.

    Att Folkpartiet håller tyst om saudiska moskéer och saudiska skolor diskvalificerar dem dock även från att ens inneha en liberal hållning. Att efter ”Slaget om muslimerna” (Svt) komma ut med detta budskap är bra, bra om svenskarna har vaknat, för då kommer de som skrämts av filmen att fundera på om Folkpartiet är rätt parti för dem.

    Utlandssvensk

    30 december, 2009 at 20:42

  3. Kardovic heter slyngeln enligt PI.

    GK svarar: Aha.

    Robin_Shadowes

    31 december, 2009 at 07:46


Kommentarer är stängda.